Filozofia firmy
Narratoria powstała jako wyraz sprzeciwu przeciwko seryjnie produkowanym, marnym stylistycznie i merytorycznie tekstom, jakich pełno w sieci. Ogromne zapotrzebowanie na content i związane z nim usługi copywriterskie sprawiły, że liczyć zaczęła się ilość znaków pisanych na godzinę, a nie merytoryczna wartość tekstu. [Czytaj dalej]
Naszym zdaniem dobry content marketing to taki, który tworzony jest dla ludzi. Tekst powinien być historią, opowieścią o opisywanym temacie, a nie mechanicznym powieleniem informacji ze znalezionych w Google, podobnych artykułów. Jesteśmy przeciwni popularnej obecnie polityce 'napisz to samo innymi słowami', dlatego poświęcamy czas na poznanie Ciebie i Twoich klientów, aby tworzyć skuteczne marketingowo treści dostosowane do grupy docelowej i Twojej wizji.
Kładziemy nacisk na współpracę i indywidualne podejście do każdego zlecenia. Nie boimy się zadawać pytań, aby jak najlepiej dostosować naszą twórczość do Twoich potrzeb i wartości.
Dobry copywriting i wartościowy content to nie tylko poprawny językowo tekst. W naszej pracy posiłkujemy się odkryciami psychologii i psycholingwistyki, które pozwalają nam odpowiednio dobierać środki stylistyczne i metody perswazji, aby zwiększać skuteczność naszych treści w podnoszeniu konwersji. Mówiąc prościej, doskonale wiemy, jak przekonać Twoich klientów do działania, w tym do zakupu.
Naszym celem jest tworzenie merytorycznego contentu, który będzie wartościowy nie tylko z punktu widzenia sprzedaży, ale również aspektów funkcjonalnych, takich jak wartość informacyjna czy emocjonalna, bo to właśnie te kwestie przekładają się na zaangażowanie czytelnika.
Stawiamy na treść, która ma znaczenie!