O nas

Filozofia firmy

Narratoria powstała jako wyraz sprzeciwu przeciwko seryjnie produkowanym, marnym stylistycznie i merytorycznie tekstom, jakich pełno w sieci. Ogromne zapotrzebowanie na content i związane z nim usługi copywriterskie sprawiły, że liczyć zaczęła się ilość znaków pisanych na godzinę, a nie merytoryczna wartość tekstu. [Czytaj dalej]

Naszym zdaniem dobry content marketing to taki, który tworzony jest dla ludzi. Tekst powinien być historią, opowieścią o opisywanym temacie, a nie mechanicznym powieleniem informacji ze znalezionych w Google, podobnych artykułów. Jesteśmy przeciwni popularnej obecnie polityce 'napisz to samo innymi słowami', dlatego poświęcamy czas na poznanie Ciebie i Twoich klientów, aby tworzyć skuteczne marketingowo treści dostosowane do grupy docelowej i Twojej wizji.

Kładziemy nacisk na współpracę i indywidualne podejście do każdego zlecenia. Nie boimy się zadawać pytań, aby jak najlepiej dostosować naszą twórczość do Twoich potrzeb i wartości.

Dobry copywriting i wartościowy content to nie tylko poprawny językowo tekst. W naszej pracy posiłkujemy się odkryciami psychologii i psycholingwistyki, które pozwalają nam odpowiednio dobierać środki stylistyczne i metody perswazji, aby zwiększać skuteczność naszych treści w podnoszeniu konwersji. Mówiąc prościej, doskonale wiemy, jak przekonać Twoich klientów do działania, w tym do zakupu.

Naszym celem jest tworzenie merytorycznego contentu, który będzie wartościowy nie tylko z punktu widzenia sprzedaży, ale również aspektów funkcjonalnych, takich jak wartość informacyjna czy emocjonalna, bo to właśnie te kwestie przekładają się na zaangażowanie czytelnika.

Stawiamy na treść, która ma znaczenie!

Co robimy?

Tworzymy narrację dostosowaną do potrzeb klienta i preferencji odbiorców. Umiejętnie łączymy content marketing i SEO copywriting, tworząc teksty, które sprzedają Twoje produkty i usługi. Dostosowujemy nasze narracje do formatu i kanału, na który trafia tekst, pisząc między innymi:

  • Teksty na strony www,
  • Artykuły blogowe,
  • Teksty poradnikowe,
  • Artykuły specjalistyczne,
  • Opisy produktów i kategorii,
  • Artykuły sponsorowane.

Jak działamy?

Każde zlecenie zaczynamy od analizy. Interesują nas Twoje potrzeby, chcemy więc wiedzieć, jaki masz cel w publikacji danego tekstu, gdzie chcesz go zamieścić i do kogo skierować. Odpowiedź na ostatnie pytanie pozwala nam określić, jakie są wartości i potrzeby grupy docelowej.

Na tej podstawie tworzymy strategię komunikacji z odbiorcą. Obejmuje ona dobór środków stylistycznych, metod perswazyjnych i modeli psycholingwistycznych, które pozwolą nam skutecznie dotrzeć, zaangażować i przekonać odbiorców do pożądanego działania.

Kolejny krok, to element SEO copywritingu, czyli analiza i wybór odpowiednich dla tematu i celu tekstu fraz kluczowych.

Dopiero po tym wszystkim możemy przejść do pisania tekstów.